nurssmom aysuuozcn yerleşme kanaması yaşamak zorunda değilsiniz herkeste olmuyor ben 2 gebeliğimdede yaşamadım
Kerimova7 aysuuozcn bende yaşamamiştim ve göğüs ağrısı da yaşamadim ilklerde sonra dan süt gelince ağrısı oldu biraz
mavideniz9696 aysuuozcn kanama yaşamak iyi bir şey değil zaten Bu bir sorun değil kanama yaşamak sorun