Kızlar esimle kararlaştırdık kız olursa Lavin koyacağız isim aşırı içime sindi çok çok çok sevdim ama 4 anlamı var biriside çiğ, heyelan demek. Diğer anlamı güzel, güzel kokulu, ayın üstünde olan vs. Siz olsaydınız isim aşırı icinize sinse sırf bir anlamından dolayı koymaktan vazgeçer miydiniz?