Leydiii Kızlar elele markasının bebek arabasını kullanan var mı varsa nasıl memnun musunuz önerir misiniz 🙏🏻
Yasemen16 Leydiii elele plane model kullanıyoruz tavsiye ederim ❤️hem hafif hem sürüsü guzel hemde kabin boy 4 yaşında oglum hala biniyor