Bizim planlıydı o yüzden eşim bekliyordu haberi. Birlikte mutfakta yemek hazırlarken bi anda benimle uğraştığı bir konuyla ilgili alınganlık yapıp testi elimde saklamıştım. Sonrasinda artık benimle böyle uğraşmamasi gerektigini çünkü hassas duygularda olabileceğimi söylemiştim. Ellerimi arkada sakladığım için anladi ve sonra testi alıp görmüştü. Tabi kesin değil belki test hatali falan diye bi gecistirdim. Ertesi gün kan testi verdiğimde sonuç pozitif çıktığında da iş arkadaşım işten erken çıkıp bana ufak bi kutu sürprizi yapmıştı içinde bebek ayakkabısı zibin vardı. Akşam olunca eşime kan testi ile ilgili hiçbir şey söylemeden kendisine hediye aldığımı belirterek kutuyu getirmiştim. Tabi beklese de o an görünce baya bi garipsedi 😌 bu anı da gizliden kameraya almıştım 🤭