Kubra001111 normal ise bekletiyorlar zaten doğum pozisyonunda değilse zaten 35 den sonra net belli olur gelişimi 4 kg üstünde ise genelde direk sezeryan diyor ben devlette oldum 37 haftalıkken 4 kg olmuştu 37 haftalıkken de sezeryan oldum doktor kararıyla hem özel takipli idim özel de aynısını demişti direk sezeryan şimdi tekrar hamileyim 30 haftalık 29 haftalıkken 1700 kg olmuştu Buda önde sanırım sağlıklısı olsun da nasıl olduğunu önemli değil doğumun