staRmama sadece foto cekildikten sonra goz devirmesi olsa ordan yola cikip kizi sevmiyo diyemem. Benim esimle yillar süren sevgililigimiz oldu sonra evlendik ama nisan yapana kadar cok zorlu sureclerden gectik, o da asiri heyecanliydi bu yuzden fotolarda bile gülümsemeyi unutuyodu. Sabaha kadar heyecandaan uyuyamamisti telefonda onu sâkinlestiriyodum😂 fotolarda da hep durgun. Ama instada hic kiz takip ettigi yok. Gondermeli bisey de paylasmaz. Oyle olsa derim senin sıkıntın ne hayirdir benimle yuva kurmaktan mi rahatsizsin diye. Eger o kisi nisanli oldugu halde bir suru kiz takip ediyorsa ve ustune oyle seyler paylasiyosa gozu baska yerlerdedir. Insallah dusundugum gibi olmaz ama nisanlandigi kizi üzer. Cevremde oyle tanidigim kizlar oldu hepsi de ayni. Ya aldatildi ya degersizlik hissiyle gecti ömrü ya da hicbir heyecanini mutlulugunu esiyle paylasamayacak kadar uzak oldular eslerine. Eger kiz saf biri degilse yol yakinken farkina varir bu durumun ve nisanlisiyla oturup konusur. Sıkıntısı neymis, evlenmek istemiyosa aklinda baska biri ya da baska bi plani varsa kizin hayatini yakmaya hakki yok. Yol yakinken bitsin