dalyaluna35 Merhaba kizlar 5+5 te vajinal usg de kalp atışı duyulma ihtimali nedir? Doktor duyulma ihtimali var dedi de emin olamadım siz en erken ne zaman duydunuz?
kalorisizpatates dalyaluna35 o haftada kese anca oluşuyor ya doktor duyamazsa falan stres yapma çünkü çok erken daha
Rusapolat dalyaluna35 çok zor. Ayrıca çok küçük olduğu için açılıp dinlenmemesi gerekiyor. 6+2 de biz duyduk
ezoocum dalyaluna35 ilk gebeliğimde düşük oldu ama doktor 6. Haftada vajinal yoldan hafif duydu 2. Gebeliğimde 5 hafta 4 günlükken karından duydu kalp atışını değişiyor o endişe etmeyin duyulmazsa da
Betiniss İki gebeliğimde de 8. Haftayı bekledim hem kese kalp atışı bebeği görmüştüm çok şükür biraz sabırlı olup beklerseniz bunlar için telaşe yapmamış olursunuz😊
dalyaluna35 Betiniss evet doğru diyorsunuz ancak tiroid hastasıyım o yüzden biraz evham yapıyorum ilk gebeligim haliyle tiroidlerden dolayı bisey olacak diye korkuyorum ondan da çok heyecanlı ve sabırsızım aslında, kalp atışını duysam rahatlayacagim gibi 🤭😇
dalyaluna35 adatuna anladım ben keseyi 4+2 de 2mm olarak gördüm 4+6da da tekrar teyit ettik 6mm keseydi böyle erken görülünce sanırım doktor ondan duyulma ihtimali var diye konuştu 😌
susaMom_ adatuna Benim 5+2de betam 4532ydi bende bile küçüçük nokta göründü 10 gün sonrası için randevu istedi de ben kalp atışına kadar görmek için 2 hafta sonra gideceğim
Merve-Beyto dalyaluna35 tam bu haftada vajinal usg ile duydum ama çok kısık duydum. Bir hafta sonra daha nettii çok şükür.