Esra-kk Kızlar bugün hiç hissetmedim bebeği ya normal mi acaba çikolata yedim su ictim soda içtim kahve içtim akşama kadar hepsini denedim ama yok korkmalimiyim
Fatmanur_gul Esra-kk bu haftalarda bazen derin uyku olabiliyor birde yediginize bağlı ben haşhaş otu yemiştim oda uyku yapar 3 gün hissetmedim muhtemelen onuda uyuttu benide uyuttu
Nazf Esra-kk ben 24+4’teyim Uzun zamandır hergun hareket hissediyorum açıkçası Biraz yürü bi şeyler yap sonra gidip sessiz bir odada soluna yat 🌸 umarım hemen atar tekmeleri Eğer testlerin temiz ise hiçbir şey olmaz
Bsrzmrasln0212 Esra-kk ben 21+3 üm canm hareketlerini çok fazla hissediyorum oda normalmi acaba doktoruma soragim dedim hatta ayakta aktif olduğumda bile bakaya hareketli yemek ye yeme ayni hareketli yani ben ilk kızımda çikolata yer beklerdim hareket etsin diye günde 1 kere oynardı bazen oynamazsi bile bu çok farklı endişelenme yani ilk bebeginizmi peki
Ruumis Esra-kk 23. Haftaydı sanırım bende bir gün hiç hissetmedim doktora gitmiştim sıkıntı yokmuş uyuyormuş prenses şükür şimdi 38+5 olduk😀😀
Esra-kk Nazf bnde hep hissediyordum cnm ama bugün hiç hissetmedim ayrıca hiç bı testi yaptırmadım sadce detayliya girdim sorun çıkmadı
Nazf Esra-kk Anladım Umarım iyidir bebeğiniz, aklınız çok takiliyorsa ki takılmakta haklısınız bir doktora gidin 🙏🏽
Pamuk95 Esra-kk bende dün aynı durumu yaşadım 24 haftya girince çok endişelendim, gece çok hafif hissettim, bugünde çok şükür hareket ediyor ama eskisine göre az bende anlamadım
Nazf Esra-kk ohhh çok şükür Ben de 21. Haftasıydı sanırım bi gün akşamdan itibaren hissetmedim, sabah kalktım yine yok, öğlen oldu yok, akşamüstü hastaneye gittik randevu alıp ben oturuyordum eşim muayene ücretini ödedi 🤣 bebisim tekmeledi.
Esra-kk Pamuk95 evet ya cnm gerçekten bnada öyle geliyor önceki günlere göre az ve cılız hareketler var
Pamuk95 Esra-kk insallah iyilerdir, Allahim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin, doktora giderseniz beni de bilgilendirir misin🥲
Esra-kk Pamuk95 günaydın cnm doktora gitme fırsatım olmadı yürümek ye zorlanıyorum ama sağlık ocağına kalp atışını dinledim
Esra-kk Bsrzmrasln0212 evet cnm ilk bebeğim sağlıkocagina gittim kalp atışını dinledim ama bnce uyuyolar
Bsrzmrasln0212 Ruumis maşallah doğum her an olabilir ayy çok heyecanlı Rabbım sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsin
Ruumis Bsrzmrasln0212 amin inşallah akşam sabah bekliyorum valla vajinal doğum istedim sancı felan yok daha 😃
Esra-kk Ruumis ya hadi hayırlısı olsun cnm benimde sezeryan olcak doğum yapınca haber ver tek avazda kurtul inşallah
Ruumis Esra-kk ay inşallah yaa ilk gebelik korkmuyor değilim 🥹😅 Özele gidipte kendi isteği ile vajinal doğum yapacak olan tek benim sanırım