ozwoman Ciceklerrrr 4 hafta(28gün) +2 gün 1 ay sayılıyor 18. Hafta ile 22. Hafta bitimi 5 aylık oluyor yani 4.5 aylıksız diyebiliriz 🤗 ama tabi insanlar kolay yoldan direk haftayı 4 e bölüp ay çıkartıyorlar
Bumah Ciceklerrrr bu ay hesabı çok karmaşık hiç bizim bildiğimiz şekilde ilerlemiyom😀😀 benimde kafam çok karışıyo
Cnsyldz Ciceklerrrr matematiği çok basit aslında her ay 4 hafta olduğuna göre, ilk 4 hafta 1 aylık, ikinci 4+4 hafta yani 8 hafta 2 aylık vs vs 4×5=20 haftalık tam dolu dolu 5 aylık oluyor. Bu arada bende 20 haftalığım 🥰
bikbikbikaak Cnsyldz 1 ay 4 hafta ama 4 hafta 28 günken 1 ay 30-31 gün 😅 o yüzden her zaman o kadar basit olmuyor 🥹 ben de bu arada standart hesap 20 hafta 5 ay diye söylüyordum ama 13 hafta 3 aylık bir gebelik oluyor mesela hesaplamaya göre
cans7 Cnsyldz evet aslında basitmiş ben bazen zorlanıyorum hesaplarken. Mesela 20 haftalığım şimdi 5 e girdim 5 ten günleri almaya başlıyoruz.
Cnsyldz bikbikbikaak bu literatürde kabul edilmiş bir şey benlik bir durum değil nereye gidersek gidelim böyle hesaplanıyor😂🥰
bikbikbikaak Cnsyldz hayır işte 13 haftalık gebelik 3 aylık diye hesaplanıyor 4 değil. O zaman 40. hafta doğuranlar 10 ay mı hamilelik yaşıyor 😅 hangi literatür bu? https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSvx8WlPuPp4VynYV_TVTCudSqki2Lbxf5lBo0Zf98ALvJyjlFNDmkHVQQ&s=10
Cnsyldz bikbikbikaak en nihayetinde bebek evrimini tamamlayınca doğuyor değilmi benim için hiç fark etmez ve herkesin doğum haftası farklı kimi 38 de kimi 40 ta kimide 42 de sağlıklı doğsunlar yeterli 🫣
Fatma033 Ben 4 bucuk aylık derdim sorana ya hamilelikle normal yıl haftaları aynı değil çünkü doktorum öyle demişti