Merhaba 29. Haftamdayım sağlık ocağı gebe izlemi için çağırdı. Süt kuponu dilekçesi verdi bu dilekçeyi belediyenin bir kurumuna vermem gerektiğini söyledi. Fevziye taraflarında bir yeri tarif etti. Ama neresi olduğunu anlayamadım bilgisi olan var mı?