@zumrudu-anka canım bende Cemil tascıogluna gittim 18 haftalık hamileyim 2 li testi felan orda yaptırdım fakat çok ilgisiszler hep asistanlar bakıyor cinsiyet asla söylemiyorlar sadece ulturasondan kendi bakıyor iyi diyor açıklama yapmıyor Kızılay hastanesi Kağıthane Cem bey çok iyi doktor ona devam ediyorum doğumu da orada yapacağım tavsiye ederim