Anneyimmmbenn Merhaba. Nasıl çekiliyor? Doktor usg uygularken çocugun bacagını tutuyor musunuz yoksa serbest mi bırakıyorsunuz öylemi ölçülüyor? Bazısı bebeğin bacagını sıkı gerdirip tutunca değerlerin yanlış çıktıgını söyledi de endişelendim
ipekmom_ Anneyimmmbenn bizde tutmuştuk ilk usg de çok az fark çıkmıştı ama doktor 10bebekten 8inde oluyor deyip 1ay sonra tekrar çağırdı gittik yine tuttuk bu kez bi sorun yoktu çok şükür
bikbikbikaak Anneyimmmbenn ağlamadı herhalde hatırlamıyorum ama bebek her kontrolde ağlayabilir zaten yapacak pek bi şey yok 🥹