Kocak68 Kızlar prilam dr. Ne zaman kestiniz şuan 14+5 haftadayız bulantım var mı yok mu anlamıyorum ilaç kullandığım için doktor randevuma 1 ay var.
edabolukbasi3 Kocak68 yavaş yavaş kes ilacı kendi vücudunu sen tanırsın doğuma kadar kullananda var çünkü
mrveasf Kocak68 ben ilk hamileliğimde doğuma kadar kullanmıştım şu an 11 haftalık hamileyim hala kullanmaya devam ediyorum kullansam da çok farketmiyor gerçi de 😒
Didemnil35 Kocak68 valla ben doğumdan sonra bile kullandım deneme amaçlı almayım sadece bulantı olunca alın bu şekilde gözlem yapma şansınız artar zaten yarım saat 45 dakika içinde etki ediyor
Sizdenbirii1 Kocak68 ilacın etkisi var mı sizde yani nasıl kullanıyorsunuz sanki bende hiç etkisi yok gibi
Edakayhan Kocak68 ben 8.haftadan beri uyumadan 2 tane olacak şekilde içiyorum ve şuan 37.haftadayim bırakınca kusuyorum o yüzden doğuma kadar devam 🫠
Zge12 Kocak68 ilk hamileliğimde doğuma kadar kullandım şuan 17 haftalık hamileyim aynı şekilde kullanmaya devam ediyorum canım
Esiilaa Kocak68 ben once teke düşürmüştüm ben dozunu azaltarak bırakmaya calıstım ama 20. Haftama kadar kusmalarım devam etti benim 20. Haftaya girince tamamen bırakabıldım