Arkadaşlar lavaboya gidince bembeyaz bı akıntı gördüm iç çamaşırında daha sonra peceteyle silince lekelenme geldi akıntı gibi iki kere tehlikeli bir durummu yaşayan oldumu şuan acile gidiyroum ama yol en az 1saat 😔😔 çok tedirginim bundan önce iki düşüğüm var yine aynı olcak diye korkuyorum…