Sevgilimmmmmmm Şuan 34 haftalığım. Çok korkuyorum şak diye doğarsa doğum başlarsa hiçbir şey hazır değil. Siz kaçıncı haftada dogurdunuz
bebegimibekliyorum__ Sevgilimmmmmmm bende 33+4 üm şuan bakalım 2 hafta sonra kontrolümüz doğum şeklin belli mi
bikbikbikaak 34′te sancılarım başladı 2 gün hastanede yattım sonra 38′de yine sancı ve hareketlerin azalması sebebiyle doğurdum, sezaryendi