Kızlar ALLAH nasip ederse 18 Mayıs doğum yapıcam tüp bebek olduğu için doktorum bana Sezeryan dedi , doğumum özelde olucak sizlere sormak istediğim spinal veya epidural istiyormusunuz diye doktor kendi mi soruyor, bizim mi söylememiz gerekiyor ,bir de ikisinden birini yaptırmak istesem ek ücretim oluyor acaba beni aydınlatın lütfen 🙏🏻