busee1209 iki çocuğum var tüm testleri yaptırdım üçüncüye hamileyim ondads oldu normal çıktı benim duyduğuma göre genelde risk yaştan dolayı çıkıyor genelde sanırım benim çevremdede sıkıntı yaşayan olmadı bir yakınımda oldu gerçekten sorun varmış aldırdı o herkes yaptırmaktada yaptırmamaktada özgür kendiniz bilirsiniz