Seymagumus aslında mecburi değil ama ikili tarama testi gibi testlerin en net sonuçlusu diyebilirim.. Yani herhangi bir genetik rahatsızlık varsa bunu saptıyor. Anne kanından bebeğin genlerini ayırt ederek yapıyor bunu. Bunun yanı sıra oldu ki ikili tarama testinde değeriniz arada bir değer çıktı o zaman amniyotik sıvı alınıyor anne karnından ki bunu benim doktorum sağlıklı bulmadığını söyledi bende hiç bu durumları yaşamak istemediğimden ve her şeyi net bilmek istediğimden fetal yaptırmaya karar verdim. Sonuçta çocuğum doğduktan sonra doktor doktor çare arayacağıma en başından bilmek istedim. Ama zorunlu değil yine de..