DenizBayrak34 Kızlar 15. Haftadayım genital bölgede çok kaşıntı ve siğil gibi Bişeyler çıktı annem mantar olabileceğini söyledi Travazol kullan ben kullanıyordum dedi sizce bir sorun olur mu doktor kontrolüme daha çok var 🥹
brnaksyince DenizBayrak34 mantar ve siğil farklı şeyler mantar ise travazol iyi gelir hamilelikte kullanımı uygun diye biliyorum. Çıkan şeyler et beni gibi mi
DenizBayrak34 brnaksyince evet evet başlarda da çıkıp kendi kendine geçmişti şimdi tekrar çıkmaya başladı
brnaksyince DenizBayrak34 siğil ise durum farklı canım travazol iyi gelir mi bilmiyorum mantarın kaşıntısına iyi gelir ama.