Merhaba canım anne adayları,
Son bir kaç gündür aşırı derece bel ve kasık ağrım, üşümem ve bacağımda kramplar var, idrar sıkışmalarım da oluyor(üşümeden kaynaklı mı bilemiyorum ama). 20 gün önce ülke değişimimiz olmuştu 5 gündür Türkiyedeyiz, acaba hava değişimi mi yoksa hamilelik belirtisi mi diye bir düşünce aldı beni.
Normalde adetime 12-13 gün var.
Test vs için bayaca erken sanırım, kan tahlilinde çıkar mı versem?