Şuan 33+2 deyim. 32. Haftada bebeğin karnının 10 gün ileriden gittiğini öğrendim doktor 1 hafta açlık tokluk ölçümü istedi yapıp mesaj attım ortalama açlık 100 tokluk 140-150 civarında izliyor. Perinotoloji doktoruna her ihtimale karşı diyetisyene yönlendirdi ve yarın gideceğim. Çok korkuyorum bebeğim için bir sıkıntı olur mu? Benim gibi olup bu durumu yaşayan var mı?