Kartanesi-24 FatmaArsyrkl ben tüp Bebek ile hamileyim daha önce 4 kaybım var o yüzden bu gebeliğimi sadece öğrenir öğrenmez iki tarafında anne babalarına söyledik geri kalan sülale eş dosta 4 . Aydan sonra söylemeye başladık daha hala bilmeyen insanlar bile var 5. Aya girdim ama o yüzden nazara ve insanların kötü enerjilerinden korunmak için saklayabilindiği yere kadar saklamak gerek diye düşünüyorum
bcmbzz FatmaArsyrkl 8haftalıkken söylemiştim ilk gebeliğim ama burda birçok olumsuz şeyler okuyorum şimdi ki aklım olsa biraz daha geç söylerdim çok şükür herşey yolunda gidiyor şu an 33haftalık oldum ama dünyanın da binbir türlü hali var. Gerçi olacak olan da her türlü olur bilemiyorum çok karışık bi konu ya
sdmnvbzkrt Tüp bebek olduğu için pozitif i öğrenince anne babalara söyledik, 3 aydan sonra diğer kişilere söyleriz diyorduk ama kayınvalide WhtsApp durum da ilan etti delirmelik 🙄