Doğumuma son 1 ay kaldı.. aslında bu zamana kadar heyecanım yoktu ama artık yavaş yavaş heyecan ve korku sarmaya başladı nasıl olacak vs diye ister istemez endişe duyuyorum.. bu zamanlarınızı nasıl atlatmıştınız? Birde kendimi anne olmaya hazır hissetmiyorum kucağıma alınca hissedeceğim sanırım bebeğimi çok seviyorum ama anne olabilir miyim bilmiyorum