Kızlar ben dikkat ediyorum, ama dün temizlik yaptım. İlla ki alışkanlıklardan ötürü üst raflara uzanmak oluyor. Bugün sağlık ocağı kontrolüm vardı, kalp atışları vardı çok şükür. Bebeğin kordondan ayrılması ne demek oluyor. Ve bu durumda kalp atışları oluyor mu? Ve bu yüksek bir yere uzanıp, kendimizi zorlayınca mı oluyor? Bilgisi olan var mı