Yaklaşık 1 saat önce aniden içime çöken bir sıkıntı oldu ağlama isteği geldi biraz ağladım ama sonrasında kafamı beynimi hissetmemeye başladım algılarım düştü 2 gündür burnum seğriyordu zaten sanki burnumun üstünde kalp atıyor gibi hissediyorum şimdi o arttı yüzümün sağ tarafı çekiyor gibi 4 senedir anksiyetesi ve panik atak hastasıyım korkuttum kendimi hâl böyle olunca algılarım hâlâ düşük biriyle konuşurken algılayamıyorum geçer demi arkadaşlar 🥺