Kızlar ben bugün tam 10 haftalık oldum sadece 6. Haftamda hafif bulantım oldu geçti onun haricinde hamilelik adına tek bir belirtim yok kusma vs. Sadece göğüslerim büyüdü randevularımda da kalp atışlarını falan duydum ama ben hiç hamile gibi değilim ya hiç bi hareket falan yok normal mi