meryys Merhabalar, balık konusunu ne yapıyorsunuz kızlar yaz mevsiminde hangi balığı yiyecek bu hamisler🥲
Ayseguls_baby meryys ben de aynı şeyi düşünüyorum doktorum belki omega3 takviyesi verir vermese de konuşucaz
tahamommy meryys hamileliğimden beri sadece bir kere balık yedim 🥲 daha da yemem herhalde ama omega 3 olan takviyeden kullanıyorum
Minnakpopus meryys Tazecik mis gibi somonlar geliyo migrosa isterseniz alıp dondurucunuza koyabilirsiniz çıkartıp yersiniz.
Talentedmom meryys somon çok tavsiye ediliyor normalde hiç sevmem ama mecburen alışmam lazım dip balıklar yasak
tahamommy meryys aman yok kız bişey olmaz millet 9 ay sigara içiyorda sağlıklı çıkıyor bebekler, yersin yine sıkıntı yapma sor tabi doktoruna da ama haftan zaten çok erken daha
Ayseguls_baby meryys aynen canım ben de yarın doktora gidicem sorucam bakalım. Her sabah kahvaltıda ceviz yiyorum ye sen de mutlaka o da omega 3 kaynağı
bikbikbikaak Hamileliğimde sanırım 1 ya da 2 kere balık yemişimdir, yiyemiyorum midem almıyor. Aldığım omega3′e güvendim
Anonymouse Tarım kredide dondurulmuş Türk Somonu var, ben ondan alıyorum. Çok da güzel oluyor hiç kokmuyor bi şans verebilirsin