kızlar merhaba 27+5 haftalık hamileyim 2-3 gündür vajinalda ve üst kısmı yani alt karnımda hafif sızı oluyor vajinadaki sızı böyle gün içinde sürekli değil ama ara ara sızlıyor sanki regl olacakmısım gibi kanamam vs yok. bebekde hareketli. sizce normal mi bu sebep nedir yaşayan varmı sabah iyiydim duş aldım duştan sonra sancı baslar gibi oldu yine hafif hafif geliyor gidiyor