Leyla2425 çağatay doktora 2 kez gittim sağolsun bebeğimin yüzünü yakalamak için çok uğraştı fotoğraf verdi bana çok iyi yaklaştı. Doğumunu bilemem ama muayenesi iyiydi. Muzaffer hocaya hiç gitmedim denk gelmedi. Bitlis devlette doğumhaneye çıktım doğumlara şahit oldum ebeler gayet tatlı dilli yaklaşıyorlardı ama duyduğum kadarıyla Tatvan devlette doğum daha iyi oluyor dediler. Ben burada doğurmayacağım o yüzden doğum konusunda pek bir fikir arayışı içine girmedim ama muayene konusunda tüm devlet doktorları çok iyiydi. Maşallah ve salih hocaya hiç
Gitmedim ama ikisi içinde herkes çok iyi şeyler söylüyorlar.