Loveis hayır yahu, ben doktor canı sıkılmış bize fazladan vitamin basıyor demiyorum ki, onlara devletin karşıladığı ürün bu diyorlar onu yazıyor onlar da. Bazıları açıklıyor devlet bunu karşılasa da fazla geliyor şu şu markalar var daha uygun, bütçeniz varsa onları alabilirsiniz diyor bazıları hiçbir açıklama yapmadan yazıp geçiyor. Ne size ne doktora lafım yok, zararlı bi şey vermez dediğiniz içln söyledim herkese aynı ilacı verdikleri için size olmasa dahi birilerine fazla bir ilaç vermiş oluyorlar yani