Kelebelmom Selam kızlar sakarya eğitim araştırma Hastanesi’nde kontrollerim yapılıyor ama özelde doğum yapmak istiyorum acaba bu şekilde yapan varmı bilgi verirmisiniz ilk hamileliğim bu sebepten bide sakarya medar hastanesi güncel fiyat bilgisi bilenler varmı
Edasusari Kelebelmom Kelebelmom ben de sizin gibi araştırmaya gidiyorum. Özel de de İlknur hanıma gidiyorum doğumu ondan yapıcam inş. 30 bin dedi.
Bengisukan Kelebelmom 20+5 im Bende bütün tahlillerimi eğitim araştırmada yaptırdım. Ama kontrollerim için Doganay hocayı tercih ettim çok memnunum.
Kelebelmom Selenavci63 teşekkürler canım peki hangi doktor iyi biliyormusun sende mi medara gidiyorsun
sinemkarakuzu Selenavci63 merhaba bende bugün konuştum Aslıhan hanımla takipliyim 3.gebeliğim sezeeyan 34 Bİn dedi
Selenavci63 Kelebelmom ben Aslıhan kal kaymaza gidiyorum canım çok memnunum dogumalarını medar da yapıyor oradan biliyorum
Deryabtn Bende hem devlet hastanesine hemde özel Medar hastaneye gidiyorum duygu hanıma gayet memnunum
sinemkarakuzu Selenavci63 sanırım doğum sayısına da göre değişir benim temmuza denk geliyor doğumum dahada çıkabilir gibi konuştular
Selenavci63 sinemkarakuzu cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz acaba benim de haftaya kontrolüm var tekrar 12+5 olacak ama ultrasonda bir hafta önde belki öğreniriz dedi Aslıhan hocam bakıcaz dedi 😻
sinemkarakuzu Selenavci63 ben Aslıhan hanıma daha yeni başladım canım normalde başka doktora gidiyordum ben bilerek geç gitmiştim 16 haftada gittim bilerek öğrendik direk
df-kumsal Selenavci63 ben 11. Haftada öğrendim sedat umur takipliyim acele etmeyin birşeyler almak için dedi yine sonraki hafta 12 de net olarak söyledi
sinemkarakuzu Selenavci63 teşekkür ederim canım sizler içinde hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah❣️