Daisy020229 ecemmm123 iki katı artış olması şart değil, 2 günde bir %60 ve üzeri olması gerekiyor diyor uzmanlar stres yapmayın kendinize 🌸 İnşallah sağlıklı bir gebeliktir 🙏🏻
Daisy020229 ecemmm123 hayır şart değil ☺️ %60 oranında artışı da yeterli görüyorlar YouTube üzerinden doktorların açıklamalı videoları var bu konuyla ilgili ordan da dinleyebilirsiniz Gönlünüzce sonuç alın inşallah 🙏🏻
ecemmm123 [silindi] ya gerçekten mi çok sevdindim pazartesi 120 olması gerekirken Salı 103 olunca o günden beridir kafama takıldı 🥲
ecemmm123 Çok teşekkür ederim kızlar içimi ferahlattınız inşallah hepimiz gönlümüze göre sonuçlar alırız hep 🩷
larienari Merhabalar benim beta değeri 26 nisanda 27 28 nisanda 83 30 nisanda 236 2 mayısta 490 değer artışı nasıl sizce
ecemmm123 Kızlar bugün doktora gittim malesef kan verdim 195 çıktı betam… bu ne oluyor şimdi kimyasal mı ? Çok üzüldüm daha önce de bir düşüğüm vardı.
Tatlisanne42 ecemmm123 bence gayet gzl artmış canım 30 dan 103 e çıkmış gzl yani benimde ilkin 13 su 57 oldu bida kan verdim snra 6500 binlerce flndi sen bida kan ver bnce
ecemmm123 Malesef 29 Nisan 103 çıkan beta 5 mayısta 195 çıktı.. doktor sağlıksız bir gebelik dedi ki öyle. Kimyasal mı oluyor bu dış gebelik mi ? İkinci düşüğüm çok üzgünüm