rumikaa Kızlar selam 45 günlük bebişim hergün mutlaka yapardı dün sadece 1 kere yaptı bugün hiç yapmadı hem meme hem mama içiyor alttan gaz çıkarıyor ama kaka yapmıyor ne kadar süre yapmazsa sıkıntı yada yapması için napabilirim?
minikbebegim06 rumikaa 10 güne kadar normal diyorlar mama da alıyorsa 6 7 gün karnına masaj yapın saat yönünde
Tgcbbrdmr rumikaa kaç cc mama yiyor doyduğuna emin olmalısınız benimki 4-5 gün yapmamıştı doymuyormuş meğer 🤭
bikbikbikaak Normal, baktınız huzursuzluk yaşamaya başlıyor ıkınıyor ama yapamıyor o zaman popişi uyarırsınız belki. Bize zeytinyağı da önermişti doktor 1-2 damla, her anne istemiyor o kadar küçük bebeğine vermek ama siz bilirsiniz
bikbikbikaak rumikaa kulak çubuğuna damlatıp poppsuna çok hafif sokup sağa sola yukarı aşağı yapmak gerekiyor tam ıkınırken. Zeytinyağı da içirdim bu arada birkaç kere bazı doktorlar önermese de bence fayda sağlıyor
rumikaa Tgcbbrdmr yok doyduğundan eminim gaz çıkarmasında vs sorun yok bide bizim bebiş asla doymadan susmayan bi bebiş genelde smzirmeye çalışıyorum mama çok vermiyorum