Annem kadın doğumda hemşire doktorla bir çalışıyor aslında unvanı ebe hemşire ama çeşitli yerlerde de görev yaptı. Şuan hiç doktor kontrolüne gitmedim çocuk için uğraşıyoruz henüz yeni başladık denemeye. Doktora gitmek için bir sebebim olmadı şimdiye kadar çok şükür bir rahatsızlığım da olmadı. Annem folik asit olarak vifolic içmemi önerdi sizce doktora gitmeden içilir mi burda bir sürü gebe arkaşlar olduğu için buraya sorma gereği duyuyorum beni aydınlatın lütfen 🥺🙏🏼🌸💐