ebrarerms Laydyg bizim de öyleydi çok erken öğrenmiştik şu an 16+2’yiz artışı bence normal umarım sağlıklı bir gebelik süreci olur ☺️
iremd-1798 Laydyg maşallah çok güzel artmış. Gözünüz aydın Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸