Handetb üstteki yorumları okumadım ama kesinlikle öyle düşünmeyin. Size destek olur diye yazmak istedim. Bugün emzirme eğitimine gittim. Her anne bebeğini emzirebilir yeter ki kendinize güvenin dediler. Kadinlar her şeyi başarabilir. Yeter ki sabırlı olalım. Bebekler doğduğunda ilk gün midesi kiraz buyuklugunde oluyormus. Yani sütünüz çok az bile gelse dert etmeyin. Yapmamız gereken tek şey bol bol uyumak ve dengeli beslenmek. Bebeğiniz doğduğunda kesinlikle emzik ve biberon vermeyin. İlk doğduğunda biberon verip meme reddi yaşayan çok arkadaşım oldu. Artık zaten her şeyin çözümü var. Meme ucu cikarma aparatları, süt sağma cihazları vs. Emziremediginiz süreç olursa sağlık ocağından destekte alabilirsiniz. Umarım hepimiz emzirme sürecini en güzel şekilde atlatiriz 🥰 Bende 38. Haftamdayim