Ezgi1989 bende Anadolu yakasındayım sorun yaşayarak yaptırdım testi😔 Pendik Marmara’da gün aldım ikili test için bakacak olan doktor rahatsızlanıp rapor almış 2 ay zahmet edip de haber verme gereği duymadılar biz de özele gitmiştik bebiş haftasından büyük çıkınca ben hastaneye gidip sorun olur mu diye sormaya gittim ne öğreneyim tüm randevular iptalmiş başka hastaneye gidin dediler. Ben de tuzla devlete gittim doktorla görüştüm durumu anlattım yarın aç gel bakalım dedi sağolsun öyle yaptırdım.