Yagmurdgny 39+5 iz bizde canım.hurma ye ananas ye diyorlar ama bilmiyorum ne kadar doğru squat yap Hergun ama ben yapıyorum ördek yürüyüşü diyorlar onu yap YouTube da var doğum başlatma hareketleri dene en azından vakti nezemansa ozaman gelecek biz elimizden geleni yapalım yine tabi ben birde Hint yağını duymuştum canım ama doktora danışmadan kullanmak.dogej değil tabiki