23 nisanda beta değerim 641.8 çıktı kese yoktu 2 gün sonra gel dedi gittim kan almadı sadece ultrasonla baktı yöne göremedi 2 hafta sonra geldi. Hiç ilgilenmediler acaba benimle aynı durumu yaşayan var mı çünkü görümcem hamile özel doktora git diyor orası daha ilgili diyor. Sizce erken mi 5 haftalik hamileyim artık ve kese olmaması korkutuyor sizlerinde başına geldi mi ?