Kızlar merhaba bebeğim 20 günlük, sarılığı var mama+meme gidiyoruz. Biberon kullanmak zorunda kalıyorum. Bir de prematüre doğduğu için küvözde emzik vermişler emme refleksi gelişsin diye. Eve geldiğinde de emziği arayınca bende verdim. Biberon, emzik hepsi var anlayacağınız.
Biberon olarak avent denedim ama saatlerce emmesine rağmen 10 cc anca çekebildi. Dr browns aldım onunla devam ediyoruz bi iki gündür ama o da akıtıyor biraz hızlı akıyor.
Uyanınca önce emziriyorum ama ilk 20-30 saniye anca emiyor sonra oynamaya başlıyor veya uyuyor. Yutmuyor çekmiyor. Dürtükledikçe çekiyor sadece. İki memeden de bu şekilde yapa yapa 1 saatte anca emiyor. Belki doymamıştır diye mama verdim ondan da 40 cc içti bugün.
Sütüm mü doyurmuyor acaba?
Emiyor ama ben itekledikçe emiyor bir de meme reddi olsa hiç mi emmezdi bilmediğim için soruyorum lütfen yardımcı olun…