36+1 hamileyim. Bu haftalar bebeğimin hareketi azaldı sanki baya kayıyor yeri de daraldı bence rahat haraket edemiyor gibi de geliyor genelde hafif hafif kayıp çok sertleşiyor. Zaten biraz gerdirirse de insanın canı yanıyor. Sizin hareketler nasıl? Bu şekilde normal mi acaba daha mı hareketli olması lazım? Doktora da her gitmeme çok hareketleniyor doktor hareketli diyor oysaki normalde o kadar hareketli değil 😂