Busramnida maalesef benimde o derdim vardı hastahanelerdeyim ne zamandır , idrar kültürü veriyordum sürekli üreme saptandı yazıp duruyordu 4 gün içerisinde bitirdiler en son bana bi toz verdiler onu içtim geçti şuanlık ama hala ağrılarım var ben bişey anlamadım .