Benim gibi bu ay korunmayı bırakan arkadaşlarım var mı? Gelin heyecanlı bekleyişte birbirimize destek olalım. İnşAllah hayırlısıyla Mayıs anneleri olalım :)
2019 Yılında başka bir hesabım vardı giremedim.. Burda hala görüştüklerim var ne güzeldi eskiden bu form.. :)) Çok güzel dostluklar edindim.
Bu arada 3. olacak kısmetse ilk oğlumu kaybettim 2020 yılında 7 aylıktı. Akabinde tekrar oğlum oldu.
Şimdi kardeşi olsun istiyor çok… Şuan reglm 2. günü biter bitmez başlayacağım ve İLK AYDAN HAMİLELİK HABERİMİ ALACAKSINIZ.. .)) ( totem…. Allah’ın izniyle ) :))