Ozkus
Kızlar merhaba 🤗 Bugün 2 saat önce Adana Marsa Devlet Hastanesi'nde ikili tarama testi oldum. Bebişim 11+6 :) Ultrasonda gözlenen sonuçlara göre 12 haftalık çıktı. Kollarını bacaklarını gördüm şükür hareket ediyordu , girmeden önce şekerli şeyler yemenizi öneririm. Hareketli oluyorlar. İlk bakışta fiziksel bir problemi olmadığını söyledi ultrason uzmanı. CRT: 52.9 mm ve NT: 0.9 mm olarak ölçüldü. Ayrıca raporumda Nazal kemik (Burun kemiği ) mevcut olarak gözlendi. Sanırım bu değerlere göre down sendromu riski yok. Kan da aldılar ama sonucu pazartesi çıkacakmış. 26 yaşındayım ve ilk gebeliğim. İnşallah hepimize Rabb'im sağlıklı gebelikler sağlıklı bebekler nasip eder 🙏🏻
Ozkus
Kimse yok mu ikili test atlatan benle aynı haftada ???? 🤗 Valla gıybet yok diye kimse sallamıyor. Çekiştirecek kocam , hakaret edecek kaynanam yok şükür. ikisinden de memnunum. Bilgi paylaşalım bari. Kan testini ne için yaptılar da bu kadar uzun sürecek mesela sonucu ? Bu konuda biri bilgi vereydi iyiydi 😁