yenigebeyim Normalde sağlık ocağındaki ebe 20. Hafta demişti ama geçen doktorum bana 28. Haftada tek doz şeklinde karma aşı şeklinde vurulacağımı söyledi. Tetanoz ve difteri miydi emin değilim siz nasıl vuruldunuz
Esma006 yenigebeyim difteri vuruldum boğmaca sanırım diğer adı üç gün önce Vuruldum 28.haftadaydim ebem de dodktoruna sor lüzum görürse ikinciyi vururuz diğer ay bugün dedi gerek duymazsa bir tane dedi kol ağrısı yaptı bende yukarı kaldiraamdim başka sıkıntım olmadı
NoName_ yenigebeyim boğmacalı yeni olanı vuruldum 2.doz icin ebem yine çağırdı normal tetanoz vurulacakmışım
Mavro Herkes farklı tarihte vurulmuş doktorum bir şey demedi sağlık ocağı zaten ben sormadan hiç sormuyorlar 20+1 im ne zaman vurulmam lazım
Sevgikaya1525 yenigebeyim valla ben ilk gebeliğimde 2 aşı olmuştum 3 sene sonra tekrar hamile kalınca 20 haftada parmağım.çok derin kesildiği için mecbur tetonoz oldum tekrar ztn hatırlatma dozu yapılacaktı Bi doz o da hastanede olmuş oldum ama boğmaca aşısı halla olmadım 29 olduk ama ses seda yok yarın rutin kontrolüm var sağlık ocağında ebe çağırdı kalp atışını dinleycz dedi ama sorcm
Nazf yenigebeyim pazartesi doktor randevum vardı Tetenoz asisini sordum daha var yapicaz dedi 24+4’teyim