queenanne1 Sedakrt gözünüz aydın Allah şifa versin ikinizede🥹 normal mi oldu açılmanız var mıydı sancılar varken?
Sedakrt Kubra001111 duruma göre 1 gün veya 2 gün değişebiliyormuş ilk sezaryene göre daha iyi geçti ağrım oldu hemen ağrı kesici vuruldum sonra gezdim bol bol
Kubra001111 Sedakrt sezeryan sizin isteğiniz mi bebeğin pozisyonu ile mi alakalı benim ilk gebeliğim bu onun için normal olursa normal isterim sezeryandan korkuyorum
Kubra001111 Sedakrt kaç tur dolanmıştı birde boynuna yakin dedi henüz dolanmamis ama dolanma ihtimali var sanırım ondan korkuyorum bazen instada kordon dolanmasina rağmen normal doğum da yapılıyor
Sedakrt Kubra001111 canım doktor son hafta görmüştü ama yinede normali denettirdi. Bizdeki farklı sıkıntı aşağı inmedi suyumu patlatmama rağmen. Sezaryende bir gördükki karnındada düğüm vardı 🥹 doktor ben bunu ultrasonda göremezdimmiyiki sezaryen olmuş dedi
Kubra001111 Sedakrt yaaa siz denemişsiniz olmamış herşeyde bir hayır var bebişler sağlıklı olsun sağlıkla kucağımıza alalım da önemli değil