kızlar ben kaç haftadır başvuru yapmıştım yenidoğan desteğine hâlâ değerlendirme aşamasında görünüyordu bende kendimi tutamayıp ibb şikayetvar sayfasına yazdım ve günler sonra başvurum sonuçlandı ve sanırım onaylandı sizlerde hâlâ yanıt almadıysanız aynı şeyi yapmanızı öneririm belki süreç hızlanır ☺️