Herkese merhaba, 37+2’deyiz, Cumartesi günü doktor kontrolünde 2 cm açıklığım olduğunu söyledi doktorum. Su gelirse, kanama olursa, bebek hareketleri azalırsa hemen haber ver dedi ve eve gönderdi. 6 Mayıs’a da sezeryan planladık. Pazar günü sabahtan pembe renkli sümüksü bir akıntı geldi, sanıyorum ki o nişandı.
Son iki saattir kuyruk sokumumdan vajinaya doğru orta şiddette ağrım var yatıyorum ancak geçmiyor, bu ağrı böbreklerime de vuruyor. Bebek hareketleri normal gibi ancak onu da vajinamda hissediyorum.
Sizce doğum başlıyor mu, tam olarak hangi aşamada hastaneye gitmem gerekir?