ygmur13 selamlarr günlerimiz aynı muhtemelen uygulama da aynı kullandığımız:)ben test yaptım ve yumurtlama ctesi oldu, uygulama benimkini yanlış veriyor yani. ama 25-27de olması çok iyi, erken olmuşsa kaçırmamıs oldun, yarınsa da bugün ve yarın değerlendirirsin yine kaçırmazsın
ben şimdi nar suyu içiyorum, iyi beslenmeye çalışıyorum genel olarak tutunma için