22 haftalık gebeyim bazen bebeğin harektlerini çok sık hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum. 1 2 gün normal mi bu daha yeni hwreket etmeye başladı diye her gün mu hissediyorsunuz ilk başlarda büyüdükçe hərgün hissedilir biliyorum da ilk zamanlar ara ara hissetmediginiz oldu mu